Умрежавање

На традиционалном међународном такмичењу ,,Млади математичар“, одржаном 2. и 3. априла 2022. године у Врњачкој Бањи, ученици млађих и старијих разреда наше школе такмичили су се у категоријама ,,Пројекат“, ,, Математички лавиринт“ и ,,Математички квиз“. У оквиру рада на пројекту, ученици 3. и 4. разреда направили су Математички воз, а ученици старијих разреда Змајеву мрежу.

Математички воз направили су: Јована Родић 3-3, Јана Николић 3-3, Лана Гарић 3-3, Сташа Алексић 3-4, Нора Белеуца 3-4, Дуња Радуловић 3-4, Ника Преда 4-1, Симона Милошевић 4-2, Марија Матијашевић 4-2, Петар Павловић 4-2, Анђела Гарић 4-3, Нина Радовић 4-3, Симеон Јарчевић 4-3 (наставнице: Снежана Козић, Весна Димитријевић, Љиљана Милетић, Милена Стојановић и Нина Момчиловић). Представљање Математичког воза можете погледати овде.

Допринос изради целокупног пројекта и учешћу у Математичком лавиринту дали су ученици продуженог боравка и ученици 1. и 2. разреда (наставнице: Марина Митровић, Слађана Истатков, Мирјана Петровић, Ивана Терзић, Весна Вељковић, Нада Марковић, Биљана Михајловић, Слободанка Јањић, СветланаЂорђевић, Душица Рајковић и Иреном Јовановића).

У Математичком лавиринту представници млађих разреда били су: Софија Зорановић – 1. разред, Марта Варинац – 2. разред, Сташа Алексић – 3. разред, Ника Преда – 4. разред.

У Математичком квизу за старије ученике учествовали су: Дуња Раденковић 5-1, Филип Петровић 6-3, Дамјан Поповић 7-2, Нађа Вукотић 8-3.

Пројекат Мрежа представљен је оригиналном реп-песмом „Мрежа“ коју је извео хор наше школе. Интерпретацију песме можете погледати овде. Милена Дудварски, ученица 8-3, представила је пројекат занимљивим монологом. Миленин наступ можете погледати овде.

У пројекту Математичка мрежа учествовало је 80 ученика и 21 наставник. Пројекат се бавио израдом просторне инсталације Мрежа у коју су укључени скоро сви школски предмети. У току рада ученици су јачали међупредметне компетенције и претварали своја теоријска знања у праксу. Били су мотивисани и оснажили су своје способности за тимски рад. Научили су да планирају и поштују рокове. Стварали су оригинално уметничко дело и промишљали о савременој уметности. ,,Умрежавање‘‘ предмета и делови пројекта проистекли из тога показали су да скоро сви наставни предмети могу да корелирају са математиком и информатиком.

Часопис можете погледати овде.