ИНФОРМАТИКА И РАЧУНАРСТВО

Ученици петог разреда основе  програмирања уче у програмском језику Scratch. Научили су да напишу програме који приказују разговор пријатеља, симулирају рад ксилофона, једноставније цртеже, итд. Представљамо неколико, од много занимљивих радова.

NikolaRakicevic-Ksilofon MatejaMilentijevićПрограмски код LukaRadosavljevic-Ksilofon
 Ксилофон
Никола Ракићевић

 Разговор пријатеља
Матеја Миленковић

Ксилофон
Лука Радосављевић

LukaVarinacПрограмски код LukaRadosavljevic-Razgovor NikolaRakicevic-Matematika

 Једрењак
Лука Варинац

 Разговор пријатеља
Лука Радосављевић
 Погађање бројева
Никола Ракићевић

Ученици шестог разреда програмирају у програмском језику Пајтон. Цртањем геометријских слика (2Д рачунарска графика) уче основе текстуалних програмских језика. Осим тога, имали су задатак да примене градиво српског језика у информатици! Како?  … Разговор Марка Краљевића и Мусе кесеџије у Пајтону или Скречу, наравно!

MasaTubic  Pavle AndrejaKuzmanovic 

 Корњача графика (Python)
Маша Тубић

Марко Краљевић и Муса кесеџија
(Scratch) – Павле Пантелић 
 Цртање многоугла
применом „угњеждених“ петљи
(Python) – Андреја Кузмановић
Matej_Rosic Angeleski2Програмски код NadjaПрограмски код
 Корњача графика (Python)
Матеј Росић
 Марко Краљевић
укида свадбарину (Scratch)
Ђорђе Ангелески
Марко Краљевић и Муса кесеџија
(Scratch) – Нађа Вукотић
Angeleski1Програмски код DunjaПрограмски код Matej
  Марко Краљевић и Муса кесеџија
(Scratch) – Ђорђе Ангелески
 Марко Краљевић и Муса кесеџија
(Scratch) – Дуња Матовић
  Марко Краљевић и вила (Scratch)
Матеј Росић